Czy breloki reklamowe są skutecznym gadżetem?

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Skuteczność narzędzi marketingowych stosowanych w dzisiejszych kampaniach reklamowych jest w zdecydowanej większości uzależniona od odpowiedniego ich doboru do konkretnego profilu firmy, rodzaju klientów i terenu działania przedsiębiorcy. Współcześni przedsiębiorcy mają do wyboru bardzo szeroki katalog różnorodnych metod reklamy i promocji, spośród których klienci najwyżej cenią sobie zawsze atrakcyjne dla nich gadżety reklamowe i inne rodzaje upominków. W tym zakresie ceniona jest nie tylko wyobraźnia specjalistów od reklamy, ale również dobranie gadżetów przydatnych i ciekawych z punktu widzenia użyteczności.

Dobór gadżetów reklamowych do konkretnej branży

Aby wykorzystane w procesie reklamy gadżety były bardzo skutecznym nośnikiem informacji i firmie, muszą posiadać dwie podstawowe cechy. Jedną z nich jest odpowiednia personalizacja. Oznacza ona konieczność wykonania specjalnego nadruku na przedmiocie. Może to być logo firmy, jej nazwa, nazwa promowanego artykułu, bądź inny szczegół charakteryzujący danego przedsiębiorcę. Dużą rolę tu również odpowiednia kolorystyka gadżetu, która winna nawiązywać do barw wykorzystywanych przez firmę w innych okolicznościach (kolory ścian w firmie, kolorystyka opakowań produktów itp.)

Drugim czynnikiem wpływającym na skuteczność gadżetów reklamowych jest ich rodzaj oraz wzornictwo. Najbardziej charakterystyczne w tym przypadku są tradycyjne Breloki reklamowe, które można stosować w działaniach marketingowych wielu bardzo zróżnicowanych branż.

W sytuacji, gdy breloki reklamowe mają być użyte do promowania lokalnego warsztatu wulkanizacyjnego, mogą posiadać kształt opony. Gdy zaś będą to breloki reklamowe dla klientów przychodni weterynaryjnej, powinny mieć kształt (wzór) najbardziej popularnych zwierząt domowych (pies, kot, chomik, świnka morska, królik).

Kiedy wręczać gadżety reklamowe?

Okoliczności obdarowywania klientów gadżetami reklamowymi mogą być tak zróżnicowane, jak różne są przedsiębiorstwa i ich klienci. W przypadku chęci zatrzymania przy sobie stałych klientów, gadżety można wręczać przy okazji kolejnego korzystania z oferty. Gdy zaś przedsiębiorcy zależy na pozyskaniu nowych klientów, winien rozpocząć kampanię reklamową w miejscach publicznych i rozdawać gadżety wraz z ulotkami promocyjnymi.

Comment is closed.